.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران: جذب سرمایه‌گذار برای ساختن مازندران
استاندار مازندران گفت: برای ساختن مازندران راهی جز ورود سرمایه‌گذار به پروژه‌های مهم نداریم.

 

 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران امروز در جشنواره شهید رجایی، اظهار کرد: امیدواریم به برکت خون شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر همه توفیق حرکت در مسیر و راه شهدا داشته باشیم.

 

وی افزود: یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی که به‌نظر می‌رسد نادر باشد تاییدات منحصر به فرد رهبری بود که برای کارنامه یک ساله دولت سابقه نداشت.

 

استاندار مازندران بیان کرد: اینکه همه در کارنامه یک ساله دولت سهم داشتیم و موجب رضایت مقام معظم رهبری شد که درواقع سرمایه بزرگ اجتماعی است.

 

حسینی‌پور با بیان اینکه شاخص مهم مقام معظم رهبری مبنی بر مسوولیت‌پذیری دولت شاخصی قابل تامل و مهمی است، تصریح کرد: خیلی از دولت‌ها آمد هرآنچه که از کم‌کاری و ضعف‌های خود بود به دولت‌های قبل ارجاع دادند و خیلی‌ها سلب مسوولیت کردند و صراحتا اعلام کردند بخاطر شرایط تحریم دست ما بسته است و نمی‌توانیم کاری انجام دهیم؛ نمونه‌اش در بحث واکسن بود که دولت قبل اعلام کرد شرایط واردات واکسن را به‌دلیل تحریم نداریم.

 

وی ادامه داد: دولت سیزدهم طی دو ماه قفل واردات واکسن را باز کرد و توانست در فرصت بسیار کوتاهی شرایط جامعه را تغییر دهد، آن جنگ روانی به‌واسطه ویروس منحوس و ناامنی‌های اجتماعی در جامعه ایجاد کرده بود را برطرف کرد؛ پس این دولت پذیرفت که باید مسوولیت‌پذیر باشد که نکته مهمی است.

 

استاندار مازندران با اعلام اینکه مدیران استان باوجود شرایط سخت وارد میدان عمل شد و کار مردم را راه انداختند، اضافه کرد: این رفتار از دید مقام معظم رهبری به‌معنای رفتار انقلابی است؛ درواقع مدیری که گره کار را باز کند انقلابی خواهد بود.

 

حسینی‌پور یادآور شد: به نظر می‌رسد روابط عمومی دستگاه‌ها فرمایش مقام معظم رهبری را تولید محتوا کنند تا تبدیل به فرهنگ اداری شود.

 

وی با تاکید بر اینکه ما نیازمند به محاسبه کردن خودمان هستیم، خاطرنشان کرد: باید عملکرد خودمان را محاسبه کنیم و ببینیم در مقابل خداوند و مردم چقدر بدهکار است.

 

استاندار مازندران با طرح این سوال چرا در مسیر انقلاب با اتفاقاتی مواجه می‌شویم، اظهار کرد: ورزشگاه وطنی در طول سه یا چهار ماه بازسازی نه نوسازی شد و چمن این ورزشگاه در حد ورزشگاه آزادی است بعد از اینکه بازی انجام شد و شاهد استقبال مردمی مواجه بودیم یک فردی مثل عادل فردوسی‌پور فیلمی از وضعیت نامطلوب سرویس بهداشتی ورزشگاه منتشر کرد و حتی فردی که مورد مصاحبه وی بود در پاسخ به این سوال گفت چه اصراری دارید ما اینجا همه راضی هستیم ما مدت‌ها به دنبال این بودیم که چنین اتفاقی بیفتد، باید هوشیار باشیم دشمن بنا دارد که کارآمدی نظام اسلامی را زیر سوال ببرد و این استراتژی دشمن است و در طول این سال‌ها باتوجه به فعالیت رسانه‌ای دشمنان واکسن ضدویروس همان جهاد تبیین را مقام معظم رهبری به جامعه دادند.

 

وی با بیان اینکه جهاد تبیین به‌معنای اطلاع‌رسانی درست عملکرد دولت است، افزود: مسوولان باید صادقانه عملکرد خود را برای مردم بیان کنند.

 

استاندار مازندران با اعلام اینکه در استان برای رشد اقتصادی تاکید ما بر مقوله سرمایه‌گذاری است، افزود: ما برای ساختن استان راهی جز ورود سرمایه‌گذاران در پروژه‌های مهم استان نداریم؛ پروژه‌های دولتی همانند مسکن عمل می‌کند اگر اقتصاد می‌خواهد راه بیفتد باید بخش خصوصی ورود پیدا کند.

 

حسینی‌پور با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها برای جذب سرمایه‌گذار خصوصی باید راهکارهای عملی بیاورند، تصریح کرد: سازمان مدیریت در این زمینه باید کمک کند و دانشگاه‌ها باید کمک‌کار باشند؛ درواقع جذب سرمایه‌گذار با شعار دادن اتفاق نمی‌افتد.

 

وی با اشاره به اینکه بدنه اداری دولت باید شدت مورد توجه دولت قرار بگیرد، جایی که از آن غفلت کردیم، گفت: تصور ما این است اگر مدیران جابجا شود کار درست نمی‌شود ولی درواقع اینگونه نیست کار در بدنه کارشناسی است؛ بدنه کارشناسی مقید به ارزش‌های اسلامی نباشد کار به جایی نخواهد رسید.

 

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: باید بگوییم آنقدری که برای جلسات بیهوده داریم وقت می‌گذاریم برای این امر مهم وقت نگذاشتیم؛ کار باید به دست نیروهای مقید به ارزش‌های انقلاب و سیاست‌های این دولت بیفتد.

 

حسینی‌پور با بیان اینکه رفتار حرفه‌ای کارشناسان ما در جذب سرمایه‌گذار بسیار مهم است، اضافه کرد: باید اخلاق حرفه‌ای را در ادارات آموزش دهیم که خیلی مهم است.

 

وی گفت: کارمندان جز مولفه‌های اصلی مدیریت برتر هستند؛ هرجا کارمندان دیده و مورد توجه باشند آن مدیر و اداره موفق خواهد بود و باید مدیران به فکر افزایش بهره‌وری کارمندان باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.